Friday, February 18, 2011

MODE: tak berapa nak bengang

Salam..


 

Ok, gambar dh cukup meng'imagine'kan kebengangan aku.. (fokus kt tanda ♥ yang tak berapa nak ♥ tu) eh ! tak eh.. takpela, buat buat nmpk bengang.. 

Sinopsis kejadian yang berlaku:

Paper bag (lam laci meja yg dikongsi ngn senior) ----> tuk trnsfer alat radas ke lab lain ----> tup tup hilang ngn towel gudmoning (tu pun kau rembat skali) titik noktah ... 

Ala, beg kertas je pun.. helllooo ! aku beli ngn duit hasil titik peluh abah aku kot, berkira ke, tak berkira ke, itu kepunyaan aku.. pantang datuk nenek aku amik brg aku tak mtk izin dulu.. nak pinjam mintak la, tak pun kau selit note (sy pinjam beg kamu jup, sy lupa beli bag sy, nnt sy pulangkn).. jangan suka ati 'ter'pinjam lak kan.. aku baik ati lg murah penyayang kompem la bg nye.. sejuk la skit ati nie nk ks pinjam.. nie ntah ghaib ke mana, hilang tak berkubur.. ape tak bengang !

Adeh, kus semangat.. so, sape sape yang 'ter'pinjam tu, sila pulangkan ngn berhemah ye.. sy tak marah, sbb ayat sy kat nota tu cool, rilex je, siap ltk peace smile.. so, jgn takut takut sbb sy mkn ns je, kdg kdg sy diet.. jgn emo emo sblm exam.. :)

Sy tak berkira pun, just respect privacy org lain la, jgn sesuka ati je, nak nak org tu nak guna jgk bag dia.. imagine klo benda yg sm berlaku kt diri sendiri, baru btul btul kena kt batang hidung yg tak berapa nak mancung tu kn ! kdg kdg manusia nie anggap semua benda remeh tanpa kira berhemah ke tak berhemah tindakan yg nk dibuat tu.. tak puas ati cakap depan depan, tak payah nak canang sana canang sini, nak pinjam ckp terang terang (selit note sama) jangan tetiba tuan empunya heart attack..  =.=

Ok, itu aje.. sori teremo bila nak PMS.. :) jom qoda' tidoq



No comments:

Post a Comment