Tuesday, December 14, 2010

Rayyan oh Rayyan..



Yeahhh ! yyeeaahhh ! yyeeehaaaaa... kau saraf tunjang terbelit ke ?  =.=  tak, tak.. mn ade.. hahaa, finally, i've got my craziest jurnal, eh novel in the world.. cewahh.. in the world ye.. hah ! tak dela, aku just nk announce yg aku dh dpt novel yang aku duk gila gilakan smpi siang ku sasau gilakan kau, mlm ku .......... ngigaukan kau.. ntah btl ke tak aku berpantun pantin (yang .......... tu, aku tak tau ape perkataan kt situ, sape tau sila angkat jari kaki and leh trus fill in the blank ye, adiah dptkn di pasaraya maidin berdekatan !) haha :D 

Alhamdulillah... even org lain dh khatam 100k kali, ade aku kesah, most important thing aku dh dpt and then its time to study read mine.. 15min per page ye ! yg lain lain jgn berani sentuh even look.. nazak dh kau.. haha dan dan dan aku dpt diskaun dari RM 19.90 ke RM 17.90.. ntah bape percent, congak sndiri ye ! tak kisah, tak kisah.. joommmm baca ! eh, abg RAM, i tiru signature u nak letak kt cover pg novel, pretend u yg sign.. wuhahaha


stil lam plastik ok ! pegang pegang smpi 
naik myk plastik kau !



ok, terpaksa bukak pelan pelan.. wuhuhu



then, 15min per page, haha :D


Ok, concentrate on your mark, get set, goooooooo-gle ! sila lempang laju laju... kah kah kah jom baca baca dan baca lagi..  (n_n)v








p/s credit to my fren, amy affira.. TQSM, dear.. teaching rajin rajin ye !

1 comment:

  1. wahahaha.. bising t0l my sis nih.. alwez bajet c0ol jep.. hahaha... baca cepat2, im on my way lak.. muahahaha..

    ReplyDelete