Saturday, January 15, 2011

Minggu bz

Salam..

Waduh waduh.. lama bangat ngak online ngn update belog.. ibuk biji ngn kehidupan harian yang macam dah agak agak kau keje la kan.. haish ! teramat bz, macam dah tak de life.. keluar kul 7 pagi sampi 5 petang.. balik balik dah penat terus zzzzz.. bila kau nk refresh balik ape yang kau belajar td.. (..ntah @_@ ) sedey lah..

Paling sedey ngn mencabar kesabaran, masuk masuk 1st lab dah terus kena sediakan bahan uji without any explanation and no lab assistant.. semua kau buat sendiri, nk tunggang terbalik lab tu, lantak kau lah.. adoyai, penat mak kalau hari hari macam nie.. memang betul betul mencabar.. tak macam univ. dulu, masuk masuk semua lab assistant dah sediakan atas meja, just follow step lam lab manual.. tak dela kena emo emo, stress gugur rambut.. huhu

Tapi kat cini aku belajar banyak benda yang +ve.. sikap merendah diri yang tinggi, punctual, hormat kat orang atasan, kt sesame sendiri.. bukan la sebelum nie, aku tak reti nak respect orang, tapi kat cini betul betul mendidik aku, sedar tahap ke-mentaliti rakyat malaysia.. harap harap jadi pengalaman yang amat amat bermakna untuk aku nanti.. insyaallah.. dan aku meng-aktifkan diri ya, masuk kebudayaan, sukan, dan komuniti.. woot woot !

Well, tu aje.. will update soon ya..






Tyme hjung mggu, baru dpt release tensen cikit, sila ignorekan 
je urat tangan dawai besi di situ, kah kah 




p/s masih sedih sebab tak dapat lagi nak jumpa lepak lepak ngn cik ct ngn mama ma.. :'( and misss my family and HIM so damn much much !

4 comments: