Tuesday, January 4, 2011

Sukaneka

Salam..

Huwargghhh ! cant wait to finish my orientation, so boredddd without handset.. huhu.. miss raja rajeswari, please give me back my pengarang jantung buah hatiku... huhu.. cant live without it, so you tak payah breakfast la, makan je you punye telefon.. aiyak, baik punye kena hempap ngn bulldozer.. rasa macam berat je..  =.=  dah, dah.. no need to over over.. menangis air mata darah banyak kali pun, handset still dapat hari khamis after finish orientation.. cant upload another picture for my activities, just write down a little ye !

For today, just do some exercise for my fatty tummy and my bigfeet (..still swollen, huk huk).. 1st jalan kaki ke college ikut shortcut la konon (1/2 jam kau punye shortcut).. adeh, letih mak, peluh ketek ketek.. pastu, get to find and know some other staff description at this college in one hour.. so, all of group get rushing without sound to complete the task.. aku yang kaki masih lagi bengkak, jalan + lari terhencot hencot sedikit terpaksa la mengagahkan diri untuk menyiapkan task tersebut, kalau tak, kena denda.. kesian la group aku nanti.. dan alhamdulillah, berjaya..  :) pastu semua sibuk duk menghafal ape yang telah kami intebiu staff terbabit untuk mengelakkan daripada malu kuis kuis kaki bila tak dapat jawab nanti.. 

Kami juga buat aktiviti melukis logo, misi, visi, dan tujuan kami datang ke sini (kami = in group).. cantik woo tuk group kami, bukan tak nak tunjuk tapi sbb tak leh tgkp gmbr, kn handset kena kuarantin..  (..ah, selamat  =.=) nak tau ape yang lucu, aku buat misi dan visi guna yang UMT punye.. kah kah.. berilmu, beramal, berbakti dan terokaan seluas perubatan (original = lautan).. bangga kembang kempis hidung la kejup even ade beberapa org je bdk UMT yang smbung kat cini dan orang lain tak tau.. 

Pastu, kami juga telah diberikan azimat untuk membuat persembahan masa konsert penutup akhir orintasi hari khamis nanti.. haish, aigo aigo.. nie yang aku rimas peluh peluh muka kaki tangan nie.. sangat amat tak suka membuat persembahan sbb aku bukan artis la kan, itu dah tentu.. ntah la, dari zaman sekolah lagi aku mmg tak suka.. mgkin sbb aku pemalu tahap tenuk atau sbb tak de batang hidung ? huhu.. group kami buat pantun meminang dan aku yang jadi pengantin perempuan (...mebe dorg nmpk muka aku dh tua kot).. tak tau la jadi ke tak, arap arap jadi la, klo tak aku nak lari masuk bawah meja cepat cepat sembunyi muka..  -.-"

Tapi sebelum tu, besok aku ade sukaneka.. macam kanak kanak tadika ribena ade sukaneka.. haa, aku yang hencot hencot nie pun terpaksa main atas permintaan ramai.. *padahal dengki jeles tengok aku duk joget sorak tuk dorg nanti* yosh ! lagi dua hari.. tak sabar nak habehkan and get my handset faster coz miss someone so very very very much.. ye, tau kau rindu beliau sgt sgt.. tak payah ulang sampai 3x ye.. huhu.. rindu beliau !





No comments:

Post a Comment